۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی بوشهر خبر داد:

امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات امداد رسانی به موتورلنج دارای نقص فنی در آب‌های بندر دیر با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۹۵۰۶۱

امدادرسانی به موتورلنج باری در آب های بندر دیر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حجت خسروی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مرکز جستجو و نجات دریایی بنادر و دریانوردی استان بوشهر به امدادرسانی در آب‌های دیر خبر داد و اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار یک شناور به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر دیر مبنی بر نقص فنی (خرابی سکان)، پس از انجام هماهنگی لازم یدک کش پولاریس ۱۰ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت اقدام به انتقال موتور لنج مضطر به سمت بندر دیر کرد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: یدک کش پولاریس ۱۰ به همراه شناور مضطر در اسکله بندر دیر پهلو گرفت.

خسروی با اشاره به عملیات امداد پزشکی به خدمه شناور لایروب در آب‌های بندر بوشهر خاطر نشان کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت یک نفر از خدمه، پس از انجام هماهنگی لازم یدک‌کش ماکان یک به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: یدک کش ماکان پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: یدک کش مربوطه فرد یاد شده را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار