۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

ورود دادستان جاسک به مطالبه ۲۵ ساله ساحل «مقسا»

ورود دادستان جاسک به مطالبه ۲۵ ساله ساحل «مقسا»
دادستان جاسک گفت: ساماندهی ساحل «مقسا» در شهرستان جاسک یک مطالبه ۲۵ ساله از سوی مردم و صیادان است که اداره بندر باید هرچه سریعتر در مورد آن تصمیم گیری کند.
کد خبر: ۹۴۸۷۷

به گزارش مانا به نقل از فارس، حجت الاسلام علی امامی دادستان جاسک با بیان اینکه ساحل «مقسا» می‌تواند محل مناسبی برای  پارکینگ قایق‌های صیادی صیادان جاسک باشد، اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ قایق صیادی در جاسک وجود داد که برای پارک آن‌ها محل مناسبی وجود ندارد.  

وی افزود: این مکان باید توسط اداره بنادر و شیلات شهرستان و استان ساماندهی شود تا صیادان جاسک بتوانند از این محل استفاده لازم را ببرند.

دادستان جاسک عنوان کرد: ساماندهی ساحل مقسا به یک مطالبه ۲۵ ساله از سوی صیادان ومردم این شهرستان تبدیل شده است که تا کنون به این موضوع رسیدگی نشده است.

امامی با بیان اینکه در بازدید از این ساحل با فرماندار شهرستان به اداره بندر شهرستان دستورات لازم داده شده است، گفت: مسئولان شهرستان باید به حقوق عامه مردم برای حل مشکلات توجه کنند که ساماندهی این ساحل یکی از موضوعات و مطالبات مردمی است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی از حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد و مدیران شهرستان باید در راستای حل مشکلات تلاش کنند.

بر اساس این گزارش، ساحل مقسا در سال‌های اخیر با موضوع لکه‌های نفتی و نیز مرگ دسته جمعی شماری از دلفین‌ها و ماهی‌ها خبرساز شده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار