۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر اردیبهشت بهره برداری می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با انجام تعمیرات اساسی پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر با استاندارد‌های بین‌المللی تا اردیبهشت سال آینده مورد بهره‌برداری نهایی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶

پایانه مسافری دریایی بندر بوشهر اردیبهشت بهره برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به راه‌اندازی پایانه مسافری دریایی بوشهر اظهار داشت: ۱۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر اساسی و توسعه پایانه مسافری دریایی این بندر تخصیص یافته و اکنون تجهیزات اصلی مورد نیاز این پروژه خریداری شده است.

وی از افتتاح این پایانه در فصل بهار سال آینده خبر داد و بیان کرد: با انجام تعمیرات اساسی؛ این پایانه با استاندارد‌های بین‌المللی تا اردیبهشت سال آینده مورد بهره برداری نهایی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: تجهیزات اصلی مورد نیاز تعمیرات اساسی پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بوشهر خریداری شده و این روند نویدبخش اتمام پروژه در زمان پیش بینی شده است.

وی گفت: هدف اصلی از اجرای پایانه مسافری دریایی بوشهر توسعه گردشگری و انجام سفر‌های بین‌المللی است که در چند وقت اخیر نیز کشور قطر تمایل زیادی به این موضوع نشان داده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: عملیات اجرایی پایانه بین‌المللی مسافربری دریایی بندر بوشهر از شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته دولت آغاز شده است که بر اساس برنامه باید در مدت ۳۰ ماه به اتمام برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  خاطر نشان کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار