۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

احداث پایانه مسافربری کروز با مشارکت MSC

احداث پایانه مسافربری کروز با مشارکت MSC
برنامه ریزی در خصوص احداث پایانه مسافربری کروز جدید در بندر گالوستون با مشارکت MSC انجام شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶

به گزارش گروه بین الملل مانا به نقل از فلت­مون؛ بندر گالوستون برنامه ساخت چهارمین پایانه دریایی کروز را در نزدیکی تگزاس با همکاری MSC  کروز انجام داده است.
این پایانه جدید قرار است در اسکله­های 16 تا 18 این بندر ساخته شود و انتظار می رود  ساخت آن از آوریل 2024 آغاز شود.
گفتنی است؛ اداره بندر گالوستون و گروه  MSCیادداشت تفاهم غیر الزام آور را در این زمینه در  7 دسامبر امضا کردند که شرایط توسعه و بهره­برداری از ترمینال جدید را مشخص می­کند.
گفتنی است، بندر گالوستون تگزاس، به‌عنوان یک بندرگاه تفریحی در ایالات متحده به سرعت در حال رشد است.
این بندر  نه تنها توانسته است سهم بازار مسافران قبل از کووید را بازپس بگیرد، بلکه انتظار دارند در سال آینده رکورد 2022 را نیز بشکنند.
گالوستون درماه نوامبر افتتاح سومین ترمینال مسافربری خود را جشن گرفت. ترمینال 125 میلیون دلاری واقع در اسکله 10 با مساحت 161 هزار فوت مربع برای اداره بزرگترین کشتی­های تفریحی جهان ساخته شده است. انتظار می رود این ترمینال سالانه بیش از 630 هزار مسافر را جابه جا کند.
گالوستون 22 سال پیش بیشتر به عنوان یک بندر فصلی وارد صنعت کروز شد، اما اخیراً به عنوان یک بندر در تمام طول سال برای خطوط کروز معروف جهان از جمله Carnival Cruise Line و Royal Caribbean International ، Disney , Norwegian ظاهر شده است. این خطوط قرار است در سال 2023 کشتی های خود را از گالوستون به حرکت در خواهند آورد.در مجموع 362 سفر دریایی برای خروج از بندر در سال 2023 برنامه ریزی شده است.
بندر گالوستون ظرفیت اداره 1 میلیون مسافر را دارد.
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار