۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
در مراسمی انجام شد

معرفی رئیس جدید اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

در مراسم و نشستی رئیس جدید اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲
معرفی رئیس جدید اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در آیین معرفی رئیس جدید امور بندری استان بوشهر رئیس پیشین اداره امور بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: معاونت بندری یکی از حوزه های راهبردی و مهم اداره کل است که در بدنه خود از نیروهایی شایسته و کاردان بهره می گیرد.

سعید عباسی بیان کرد: وجود نیروهای توانمند منجر به سختی هایی برای انتخاب رئیس اداره امور بندری شده بود که در نهایت تصمیم به انتخاب حسین صدیقی گرفته شد.

وی ادامه داد: امید است وی با شایستگی هایی که دارد همراه با مجموعه خود مشناء خدمات شایانی برای اداره کل باشد.

وی اظهار کرد: در موضوع انتخاب یک روز به عنوان روز امور بندری تلاش هایی در حال انجام است که تحقق این مهم گامی مهم جهت تقدیر از تلاش های کارکنان است.

عباسی یادآور شد: عملکرد موفق حوزه بندر در بسیاری از ارزیابی ها منجر به کسب رتبه هایی ارزشمند برای اداره کل در سطح کشور شده است که این مهم بخوبی اهمیت فعالیت های این حوزه را نشان می دهد.

رئیس جدید اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز گفت: در شرایط کنونی که بخش خصوصی با موانع و مشکلاتی زیادی در حوزه کاری مواجه شده حمایت از این بخش در دستور کار جدی قرار دارد.

حسین صدیقی افزود: فعالیت های بخش خصوص نبض تپنده در اقتصاد کشور است که با چنین اهمیت باید بستر فعالیت پویا و موثر این بخش بخوبی فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار