۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

ساخت پارک ساحلی در بندر محمد عامری/کلنگ زنی پروژ‌های توریسم دریایی بوشهر در ایام دهه فجر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر از ساخت پارک ساحلی در بندر محمد عامری به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم توریسم دریایی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۶

ساخت پارک ساحلی در بندر محمد عامری/کلنگ زنی پروژ‌های توریسم دریایی بوشهر در ایام دهه فجر

اسماعیل سجادی منش در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به توسعه زیرساختهای گردشگری در سواحل استان بوشهر و برنامه‌ریزی برای افزایش امکانات تفریحی و رفاهی در طول نوار ساحلی استان، بیان داشت: از ابتدای امسال شاهد آغاز پروژه های گردشگری ساحلی و دریایی در استان بودیم که تعدادی از آنها طی ایام دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، ادامه داد: همچنین در ایام دهه فجر امسال شاهد کلنگ زنی تعدادی از پروژه‌های مرتبط با توریسم دریایی و ساحلی استان در کنار سایر پروژه‌ها خواهیم بود.
وی در ادامه گفته‌های خود از ساخت پارک ساحلی در بندر محمد عامری به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم توریسم دریایی استان خبر داد.
این مقام مسئول در استان بوشهر، گفت: با ایجاد پارک ساحلی در بندر محمد عامری به عنوان زیرساخت مهم گردشگری، گامی مهم در توسعه هر چه بیشتر توریسم ساحلی و دریایی در این بندر استان بوشهر واقع در ساحل خلیج فارس برداشته خواهد شد.
به گفته سجادی منش، توسعه امکانات گردشگری در بندر محمد عامری و سایر نقاط ساحلی استان می‌تواند نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد این مناطق ایفا کند.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با تاکید بر اینکه برای توسعه گردشگری و صنعت توریسم باید از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده شود از ایجاد زیرساخت در مناطق نمونه گردشگری دلوار و دلارام خبر داد.
وی در ادامه گفته‌های خود از ایجاد اشتغال ۷۰۰ نفر در حوزه گردشگری استان از ابتدای امسال خبر داد و اظهار داشت: هتل، هتل‌آپارتمان‌، بوم‌گردی، رستوران سنتی و مجتمع‌های گردشگری بیشترین سهم را در این راستا داشته‌اند.
این مقام مسئول مدیر استان بوشهر، یادآور شد: با توجه به روند قابل قبول عملیات اجرایی دیگر پروژه‌های گردشگری در استان، پیش‌بینی می‌شود که این میزان اشتغال تا پایان سال به عدد ۹۰۰ برسد که حاکی از رشد قابل توجه صنعت گردشگری استان است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار ایجاد زمینه مناسب برای جذب گردشگر از مهمترین عوامل جهت افزایش اشتغال‌زایی محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار