۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به پسکرانه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین گفت: تاکنون بخش خصوصی در این مجتمع بندری ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۴

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین بوشهر

به گزارش خرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین اظهار داشت: اکنون تأسیسات زیربنایی مجتمع بندر نگین بوشهر در حال اجرا و دارای پیشرفت ۹۱ درصدی است.

وی جاده و پل دسترسی به جزیره نگین بوشهر را از جمله طرح‌های زیربنایی در جزیره نگین بوشهر اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها تا سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از فراهم شدن بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نگین بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون نزدیک به چهار شرکت نفتی متقاضی سرمایه‌گذاری در این مجتمع بندری هستند و مقدمات اولیه این شرکت‌ها در حال انجام است.

شکیبی نسب میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر نگین بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مجتمع بندری نگین بوشهر ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در مجتمع بندری نگین ۹۰۰ میلیارد تومان در ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه زیرساخت‌ها در بندر نگین بوشهر در آینده برنامه ویژه دارد تصریح کرد: ساخت اسکله نفتی خطوط انتقال، لودینگ آرم برای بارگیری مشتقات نفتی در مجتمع بندری نگین بوشهر به‌عنوان پیش‌کرانه برای حضور بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار