۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
مدیرکل بنادر استان بوشهر:

اجرای پروژه‌های مجتمع بندری نگین نویدبخش رونق اقتصادی است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های متنوعی در مجتمع بندری نگین تدارک دیده شده است گفت: اجرای آن‌ها می‌تواند نویدبخش رونق اقتصادی باشد.
کد خبر: ۹۴۵۰۹

اجرای پروژه‌های مجتمع بندری نگین نویدبخش رونق اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در خصوص توانمندی‌ها و تاسیسات بندر بوشهر اظهار داشت: بوشهر از بنادر پیشگام در فعالیت‌های بندری است که باید با حمایت‌ها و پشتیبانی لازم پویایی هر‌چه بیشتر فعالیت‌های این بندر فراهم شود.
وی بیان کرد: بندر بوشهر با سابقه‌ای تاریخی در اوج تحریم‌های ظالمانه نقشی پررنگ در عرصه اقتصادی ایفاء کرده است که این مهم در سایه تلاش‌های شبانه روزی و جهادی مجموعه محقق شده است.
شکیبی نسب ادامه داد: در چشم‌انداز توسعه زیرساخت‌های بندر بوشهر نیز پروژه‌های متنوعی در مجتمع بندری نگین تدارک دیده شده است که اجرای آن‌ها می‌تواند نویدبخش رونق اقتصادی باشد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عنوان کرد: در این مجتمع بندری اکنون پروژه‌های جاده دسترسی و تاسیسات زیربنایی با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.
شکیبی نسب افزود: بهره برداری از این پروژه‌ها بدون تردید زمینه برای ورود متعدد سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار