۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه:

فرآیند تخلیه بار شناور‌های سنتی در بندر گناوه شتاب می‌گیرد ​

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه با اشاره به اجرای طرح جامع دریایی و بندری گفت: در این راستا فرآیند تخلیه بار شناورهای سنتی در بندر گناوه شتاب می ‌گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰

فرآیند تخلیه بار شناور‌های سنتی در بندر گناوه شتاب می‌گیرد ​

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کیامرث جوکار از تسریع خدمات‌رسانی به شناورهای تجاری خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری کارشناسان این اداره، مشکل ارتباط سیستمی سامانه وزارت صمت با سیستم جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی مرتفع و زمینه برای سرعت بخشی به تخلیه لنج‌های باری در بندر گناوه محقق شده است.

وی ادامه داد: مالکان موتور لنج‌ها تا پیش از این باید برای دریافت مجوز تخلیه، به صورت دستی با حوزه صنعت، معدن و تجارت ارتباط برقرار می کردند که با پیگیری صورت گرفته امکان انجام این فرایند بر بستر سامانه تجارت وزارت صمت و سیستم جامع دریایی سازمان بنادر و دریانوردی فراهم شده است.
رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: با ارتباط ایجاد شده بین سامانه سازمان صمت و سیستم جامع دریایی سازمان، در خدمات دهی اداره بندر و دریانوردی گناوه نیز تسهیل سازی شده است.
جوکار ادامه داد: نزدیک به 48 موتور لنج تجاری سنتی در کانال بندر گناوه در نوبت انتظار تخلیه هستند که شتاب‌بخشی در روند پهلودهی، تخلیه و ترخیص کالای آنها بدون تردید خطرات ناشی از ازدحام موتور لنج‌ها و بار ترافیکی اسکله بندر گناوه را کاهش خواهد داد.
وی اظهار کرد: الکترونیکی کردن فرآیند صدور مجوزها گامی مهم در جهت تحقق هر‌چه بیشتر دولت الکترونیک است که این مهم در اداره بندر و دریانوردی گناوه با جدیت تمام دنبال می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار