۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

ششمین نمایشگاه بین‌اللملی شیلات ۲۹ آبان برگزار می‌شود

ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان ماهی‌گیری، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته، ۲۹ بهمن ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۹

ششمین نمایشگاه بین‌اللملی شیلات ۲۹ آبان برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان شیلات ایران در گفتگو با خبرنگار مانا از برگزاری ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان ماهی گیری، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته خبر داد.
مهدی علامیر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ آبان تا ۲ آذر به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است، بیان داشت: برگزاری چنین رویداد‌هایی نقش بسیار مهمی در توسعه هر چه بیشتر صنعت شیلات کشور خواهد داشت.
نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته تهران، بزرگترین رویداد تجاری در حوزه غذای دریایی است که با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود. 
نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته ایران بهترین بازار غذا‌های دریایی در کشور و خاورمیانه است که در آن خریداران و تأمین کنندگان غذا‌های دریایی از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا ارتباطات خود را گسترش داده و در بازار پر سود ایران و خاورمیانه به تجارت بپردازند.
نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، غذا‌های دریایی و صنایع وابسته ایران ترکیبی از خریداران کلیدی و شرکت‌های رده بالا را از حوزه خلیج فارس و نیز مناطق بین‌المللی دیگر به خود جذب می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار