۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از طرح بندری نخل ناخدا

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: گردشگر گاهی تنها برای انجام یک تفریح خاص سفر می‌کند و به همین دلیل باید به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت کرد تا منابع هدر نرود.
کد خبر: ۹۴۲۴۸

 

بازدید وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از طرح بندری نخل ناخدا

به گزارش مانا، مهندس سید‌عزت‌الله ضرغامی امروز -پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱- با همراهی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان، از طرح بندری اسکله نخل ناخدا بندرعباس بازدید کرد.
وی در این بازدید گفت: مردم به خصوص در استان هرمزگان به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس رفت و آمد داشته و طرح‌ها و برنامه‌های گردشگری متنوع را مشاهده و مقایسه می‌کنند. ما هم باید سرگرمی‌های نو، جذاب و با کمترین هزینه ایجاد کنیم و برای انجام چنین کارهایی از ظرفیت‌های جوانان داخل می‌توان استفاده کرد.
مهندس ضرغامی ادامه داد: گردشگر گاهی تنها برای انجام یک تفریح خاص سفر می‌کند و به همین دلیل باید به صورت تخصصی در زمینه گردشگری فعالیت کرد تا منابع هدر نرود.
طرح بندری نخل ناخدا واقع در شرق بندرعباس در سال ۹۰ با هدف کوتاه‌تر کردن مسیر بندرعباس به جزیره هرمز و همچنین استفاده گردشگری آغاز شد. نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال برای بندرگاه نخل ناخدای بندرعباس هزینه شده اما به دلیل کمبود منابع مالی این طرح گردشگری متوقف شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار