۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان برگزار شد
با حکم معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، نورالله عباسی به سمت سرپرست اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۶
به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی استان گلستان؛ صبح روز یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۱  مراسم تکریم و معارفه سرپرست بنادر و دریانوردی استان گلستان، با حضور سید محمد رضا سید النگی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان،سید محمد دهنوی، معاون امور اقتصادی استاندار گلستان و مجید علی نازی عضو هیأت عامل و معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد و از تلاشهای هشت ساله اله یار اسعدی تقدیر و قدردانی شد.
 
در ادامه اله یار اسعدی  ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استانی به جهت حمایت برای پیشبرد اهداف سازمانی و استانی به برشمردن و اقدامات چند ساله دوران تصدی خود پرداخت.
 
این مراسم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،  معاون هماهنگی امور اقتصادی، نماینده نیروی دریایی راهبردی  ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان، مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و همکاران بنادر گلستان برگزار شد. 
 
گفتنی است در پایان مراسم لوح تقدیر و سپاس از سوی معاون  هماهنگی امور عمرانی  استاندار ، و مدیران شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی و تعدادی از همکاران  به پاس زحمات  هشت ساله اله یار اسعدی مدیر پیشین بنادر گلستان به وی اعطا گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار