۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
سرپرست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی:

پاکسازی سواحل نایبند عسلویه با همکاری کارکنان پالایشگاه پارس جنوبی انجام شد

سرپرست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی گفت: کارکنان پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی برای حفظ و بهسازی محیط زیست پیرامونی پالایشگاه‌ها در یک برنامه مشترک و فرهنگی، ساحل نایبند در محدوه جغرافیایی شهرستان عسلویه را پاکسازی کردند.
کد خبر: ۹۳۸۰۱

پاکسازی سواحل نایبند عسلویه با همکاری کارکنان پالایشگاه پارس جنوبی انجام شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، کامبیز صفتی، با اشاره به پاکسازی ساحل نبیند عسلویه در جوار پارس جنوبی اظهار داشت: برنامه پاکسازی سواحل پارک ملی دریایی نایبند با مشارکت پالایشگاه پنجم و اداره محیط زیست شهرستان عسلویه برای ششمین بار متوالی در قالب پویش سواحل پاک و در راستای صیانت از محیط زیست منطقه اجرایی شد.

وی در ادامه عنوان کرد: این پالایشگاه پیشگام در اجرای طرح پاکسازی مستمر سواحل هم‌جوار مراکز صنعتی بوده و در نظر دارد تا به طور مستمر و در بازه‌های زمانی ماهانه، در این پویش حضور فعال داشته باشد.

سرپرست پالایشگاه پنجم پارس جنوبی با اشاره به ضرورت پاکسازی سواحل منطقه برای حفظ زیست بوم ارزشمند آن عنوان کرد: پراکندگی پسماند و انتقال آن به دریا علاوه بر تأثیرات مخرب و ماندگار بر اکوسیستم دریایی، تهدیدی برای گونه‌های نادر جانوری منطقه نیز محسوب می‌شود.

کامبیز صفتی، در حاشیه اجرای برنامه اخیر این پالایشگاه و پاکسازی بخشی از نوار ساحلی عسلویه تصریح کرد: امید است با اجرای این طرح و تداوم برنامه‌های مشابه، ضمن ایجاد روحیه مشارکت در گروه‌های مردمی و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی، قدمی در راه حفاظت از محیط زیست سواحل این منطقه برداشته شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار