۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

ششمین پخش زنده آکادمی سیراف سه‌شنبه برگزار می‌شود

فردا سه‌شنبه ششمین میزگرد پخش زنده (لایو) اینستاگرامی آکادمی دریایی سیراف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۰

ششمین پخش زنده آکادمی سیراف سه‌شنبه برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار مانا؛ سه شنبه شب هفته جاری(پانزدهم شهریورماه)، ششمین میزگرد پخش زنده(لایو) اینستاگرامی آکادمی دریایی سیراف در ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام این آکادمی، موضوع ویژه این میزگرد «کشتی سازی‌ها و استانداردها» خواهد بود که تحت عنوان کلی «پایان صنعت کشتی سازی» برگزار خواهد شد.
در میزگرد یاد شده، حسن‌رضا صفری مدیرعامل موسسه رده‌بندی ایرانیان در برابر حسن ضیایی مؤسس و مدیر آکادمی دریایی سیراف می‌نشیند و با وی حول سه محور و موضوع مبتلابه مؤسسات رده‌بندی ایرانی گفتگو می‌کند.
از جمله این محورها می توان به رده بندی، الزامات بین‌المللی و ملی و رویکردهای نوین این حوزه اشاره کرد.
ضمناً صفری و ضیایی در رابطه با دو موضوع، چالش های پیش روی موسسات رده بندی داخلی و نقش تحقیقات و آموزش در پیشرفت این مؤسسات و الزامات تبدیل مؤسسات رده بندی داخلی به مؤسسات بین‌المللی و نقشه راه آن، بحث و تبادل نظر خواهند کرد.
شایان ذکر است در حین برگزاری این میزگرد به سوالات مطرح شده از سوی بینندگان نیز از سوی مهمان و میزبان پاسخ داده خواهد شد.
گفتنی است حسن‌رضا صفری، مهمان ششمین پخش زنده(لایو) اینستاگرامی آکادمی دریایی سیراف کارشناس ارشد کشتی‌سازی است و دکترای مدیریت عالی کسب و کار دریایی را نیز در کارنامه علمی خود دارد.
لایو "کشتی سازی و استانداردها"  در آدرس syraf_maritime_academy در اینستاگرام برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار