۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین بوشهر را دارای پیشرفت بیش از ۸۶ درصد دانست و گفت: پروژه جاده و پل مجتمع بندری نگین تا پایان خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶

تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمد شکیبی نسب در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر این مجموعه را پسکرانه بندر بوشهر دانست و اظهار داشت: در این راستا طرح‌های مهمی در آن در حال اجرا است.

وی با اشاره به بازدید از تأسیسات زیربنایی و جاده دسترسی مجتمع بندری نگین تصریح کرد: در این بازدید از نزدیک مشکلات و نواقص پروژه‌ها شناسایی شد تا با برنامه‌ریزی دقیق اجرا این پروژه‌ها تسریع شود و در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: یکی از پروژه‌های دارای حائز اهمیت در مجتمع بندری نگین تأسیسات زیربنایی است که با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی امید می‌رود در موعد مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی شده به اتمام برسد.

شکیبی نسب ادامه داد: پروژه جاده و پل مجتمع بندری نگین نیز یک پروژه بسیار حیاتی و مهم برای فعال کردن این مجتمع است که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی آن به ۴۰ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده این پروژه با این روند مطلوبی که در پیش گرفته تا پایان خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر پروژه جاده مجتمع نگین را مورد بررسی قرار داد و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به لحاظ پیش‌بینی ترافیک صورت گرفته احداث این جاده را در قالب دو باند رفت و دو باند برگشت طراحی کرده است.

شکیبی نسب گفت: در این پروژه ابتدا باند جدید آن همراه با احداث پل به موازات پل صدرا اجرا خواهد شد و باند سابق احداث شده توسط شرکت صدرا نیز از محل اعتبار سازمان بنادر بهسازی خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار