۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

تردد دریایی در بنادر پهل و لافت از سر گرفته شد

تردد دریایی در بنادر پهل و لافت از سر گرفته شد
فعالیت بنادر مسافری پهل و لافت برای انتقال مسافران و شهروندان بین جزیره قشم و سرزمین اصلی مجدداً آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۴۳۲

به گزارش مانا، اداره بنادر و دریانوردی قشم دقایقی پیش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنادر لافت و پُهل، پس از پایش مستمر دریا و شرایط پایداری جوی مجدداً شروع به کار نمودند.

این بندر مهم مسافری که عملیات حمل و نقل خودرویی مسافران و کالاهای اساسی به جزیره قشم را عهده‌دار است از ساعت ۶:۰۰ امروز با توجه به شرایط نامساعد جوی و دریایی تعطیل اعلام شده بود.

بندر مسافری شهید ذاکری قشم به عنوان دیگر بندر مهم این جزیره که تردد دریایی مسافران پیاده به داخل و خارج از جزیره قشم را بر عهده دارد با توجه به شرایط جوی حاکم بر دریا همچنان تعطیل است.

بر اساس این گزارش، هواشناسی هرمزگان سطح هشدار برای بارندگی‌های شدید در این استان را از حالت نارنجی (اقدام فوری) به قرمز (اقدام فوری و همه جانبه) تغییر داده است.

در این هشدار تاکید شده که سامانه مونسونی بارشی شدید از بعد از ظهر دو‌شنبه تا اواخر وقت جمعه در هرمزگان فعال خواهد بود و سبب بارش شدید باران همراه با رعد و برق، تگرگ و تندباد شدید همراه با گرد و خاک در ارتفاعات و در سطح استان خواهد شد.

منطقه اثر این سامانه نیز در بندرعباس، بستک، بندرخمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب اعلام خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار