۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

مجوز بهره‌برداری از نخستین حوضچه صیادی مردمی ساز استان بوشهر صادر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مجوز بهره‌برداری از نخستین حوضچه صیادی مردمی ساز این استان واقع در روستای جزیره جنوبی شهرستان گناوه صادر شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۱

مجوز بهره‌برداری از نخستین حوضچه صیادی مردمی ساز استان بوشهر صادر شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: همچنین با نصب دو دستگاه چراغ بر روی دهانه ورودی اولین حوضچه صیادی مردم ساز استان بوشهر، ایمنی تردد شناور‌ها به این حوضچه تامین شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در جریان سفر معاون امور دریایی و مشاور مدیر عامل سازمان به روستای جزیره جنوبی (شهرستان گناوه) تامین ایمنی تردد شناور‌ها به حوضچه بندر صیادی این روستا به عنوان مطالبه مهم مردمی در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفت.
وی بیان کرد: در این راستا پس از انجام تشریفات لازم، دو دستگاه چراغ دریایی سبز و قرمز چشمک زن بر روی بیکن‌های شمالی و جنوبی این حوضچه نصب شد تا ایمنی شناور‌های ورودی به حوضچه مردمی‌ساز روستا بخوبی تامین شود.
شکیبی نسب یادآور شد: حوضچه صیادی روستای جزیره جنوبی، با مدیریت دهیار فعال و پر‌تلاش این روستا (محمود تبادار) و حمایت سازمان شهرداری دهیاری‌های کشور، کمک‌های مالی ساکنین این جزیره و قایق داران، احداث شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: در ساخت این حوضچه، فرآیند‌های قانونی رعایت گردیده و از سازمان بنادر ودریانوردی مجوز احداث و بهره برداری دریافت شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار