۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

کشف ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با کشف ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۴۰

کشف ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عسلویه

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ "یدالله شرفی" با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا و سوخت اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مرزبانان، حین کنترل شناور‌های عبوری در آب‌های شرقی خلیج فارس یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت اسکله نخل تقی در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور موفق شدند سه هزار و ۲۰۰ ثوب پوشاک، ۵۰ هزار عدد لوازم پزشکی، دو هزار و ۷۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، دو هزار عدد لوازم آرایشی و سه هزار و ۴۰۰ عدد عینک که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کنند.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۹۲ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناور‌های تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار