۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

بازدید معاون دریایی سازمان بنادر از بنادر استان بوشهر

در سفر معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی به استان بوشهر فعالیت بنادر محمدعامری، بوالخیر و لاور ساحلی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۱۳

بازدید معاون دریایی سازمان بنادر از بنادر استان بوشهر


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مجید علی نازی در این بازدید ، روند توسعه بنادر محمدعامری، بوالخیر و لاور ساحلی و همچنین وضعیت ایمنی حوضچه‌های این بنادر را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید همچنین سیستم‌های ثابت اطفای حریق، شناورهای آتشخوار و جستجو و نجات مستقر در این بنادر مورد بررسی قرار گرفت.

نشست صمیمانه با کارکنان برج کنترل لاور ساحلی از دیگر برنامه‌های علی نازی در این بازدید سرزده بود.

همچنین دو جلد ‌کتاب زنجیره تامین توسط سید حسام مزارعی نویسنده و یکی از کارکنان برج کنترل به معاون امور دریایی وهیئت همراه اهدا شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در چند هفته اخیر بنادر استان بوشهر به صورت مستمر میزبان مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی هستند که این نشان از توجه ویژه به بنادر استان بوشهر است.

محمد شکیبی‌نسب افزود: امید است با اجرا طرح جامع در بنادر استان بوشهر این بنادر بتوانند نقش خود در رونق اقتصادی استان و کشور را به نحو مطلوبی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: مرزنشینان استان بوشهر در بنادر شایسته برخورداری از بهترین امکانات و زیرساخت‌ها در حوزه دریانوردی هستند که سازمان بنادر برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در بازدید مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی نیازهای بنادر استان اعلام شد تا با دقت و حساسیت بیشتری بر برنامه‌های توسعه‌ای این بنادر متمرکز شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار