۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

بنادر دیر و کنگان کانون اصلی صادرات بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بنادر دیر و کنگان به عنوان کانون های اصلی صادرات استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه قطر مورد توجه جدی قرار دارند
کد خبر: ۹۳۲۱۹

بنادر دیر و کنگان کانون اصلی صادرات بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در حاشیه نشست شورای معاونین در بندر عسلویه اظهار داشت: در این نشست کارشناسی که با حضور مدیران، معاونان بنادر عسلویه، کنگان و دیر برگزار شد راهکارهای توسعه این بنادر و تامین نیازها و زیرساخت‌های آنها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: در این نشست کارشناسی مطالباتی بسیار درست و قانونی مطرح شد که به فراخور اهمیت این مطالبات به صورت مجدد نیز مطالبات آنان در شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شکیبی نسب ادامه داد: رویکرد مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر حضور میدانی و بررسی مطالبات مردمی در بازدیدهای میدانی است چراکه توسعه بنادر استان بوشهر بدون نگاه تیزبین مسئولان شهرستانی و جوامع محلی تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی گفت: بندرنشینان بدون تردید با راهکارها و مطالبات خود چراغ راهی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای بنادر استان بوشهر هستند که در مراحل مختلف این ظرفیت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شکیبی نسب ادامه داد: امسال از جنوب تا شمال استان بوشهر پروژه‌های ارزشمند بندری در دست اجرا است که اتمام آنها رونق بخش بنادر و معیشت مرزنشینان هم استانی خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار کرد: بازدید از بنادر کوچک و بزرگ استان بوشهر به صورت ادواری انجام می شود که با محوریت نماینده عالی دولت در شهرستان برای شناسایی کمبودهای بنادر در حوزه زیرساختی و اولویت بندی برای رفع آن تلاش خواهد شد.

وی افزود: بنادر دیر و کنگان به عنوان کانون‌های اصلی صادرات استان بوشهر به کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه قطر مورد توجه جدی قرار دارند که در این زمینه از هیچ  تلاشی دریغ نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار