۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان شد

با حکم معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، حسین یونسی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۸
حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان شد

به گزارش مانا، علی‌اکبر صفایی در این حکم بر "رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات‌عامل شورای‌عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای امور"؛ "بازاریابی مناسب و تسهیل جریان کالا، کشتی و رفع دغدغه‌های بخش خصوصی" و "ارتقاء ایمنی در زمینه فعالیت‌های بندری و دریایی، حفظ محیط‌زیست دریایی و امنیت دریانوردی( ISPS Code)" تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی همچنین در حکم انتصاب مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی گیلان بر "اهتمام در جهت توسعه حمل‌ونقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بنادر استان گیلان از ترانزیت منطقه‌ای دریای خزر" ؛ "جدیت در پیاده‌سازی مدیریتی مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان" و " فرایندسازی جریان کالا مبتنی بر فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک" تاکید کرد.
شایان ذکر است که حسین یونسی با ۲۳ سال سابقه فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی،  کارشناس مهندسی دریا و کارشناس ارشد امور دریایی و پیش از این معاون مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی بوده است.
معاون امور دریایی و بندری اداره‌کل بندر و دریانوردی امیرآباد، رئیس امور دریایی مجتمع بندری انزلی، معاون امور دریایی و بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و رئیس اداره آموزش مجتمع بندری امام خمینی(ره) از مهم ترین سوابق اجرایی حسین یونسی است.
حسین یونسی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان شد
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار