۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

تخلیه‌وبارگیری ۳۳ میلیون تن کالا در بنادر ایران

تخلیه‌وبارگیری ۳۳ میلیون تن کالا در بنادر ایران
میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در دو ماه نخست سال ۱۴۰۱، معادل ۳۳ میلیون و ۶۰ هزار و ۳۰۹ تن بود.
کد خبر: ۹۲۹۹۱

به گزارش مانا، میزان تخلیه کالا‌های نفتی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی معادل چهار میلیون و ۲۸ هزار و ۷۰۵ تن، میزان تخلیه کالا‌های غیرنفتی هفت میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۰۷ تن و مجموع تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار و ۱۲ تن بود که حاکی از رشد سه درصدی در بخش تخلیه کالا‌های نفتی و غیرنفتی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
براساس این گزارش، میزان بارگیری کالا‌های نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در دو ماه نخست سال جاری معادل ۱۲ میلیون و ۸۸ هزار و ۵۶۸ تن، میزان بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۹ میلیون و ۸۱ هزار و ۷۲۹ تن و مجموع بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی معادل ۲۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۹۷ تن بوده است که در مجموع حاکی از رشد ۲ درصدی بارگیری کالا‌های نفتی و غیر نفتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی نیز تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱، معادل ۱۶ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۷۳ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی ۱۶ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۳۶ تن بود؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی در مدت یاد شده معادل ۳۳ میلیون و ۶۰ هزار و ۳۰۹ تن بوده که حاکی از رشد دو درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالا‌های نفتی و غیرنفتی، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
همچنین تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری در فروردین و اردیبهشت سال ۱۴۰۱، معادل ۳۸۲ هزار و ۲۷۰ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری ۳۵۶ هزار و ۴۷۸ TEU در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۷ درصدی را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار