۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور:

خط مسافربری دریایی بوشهر-کویت احیا شود

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پس از توجه ویژه به راه‌اندازی خط مسافربری بوشهر- قطر، احیا خط مسافربری دریایی بوشهر- کویت مدنظر قرار گیرد که در این زمینه اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۳۵

خط مسافربری دریایی بوشهر-کویت احیا شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حسن بیگ محمدلو در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره داشتند سواحل یکی از ظرفیت‌های مادی استفاده نشده کشور است.

وی ادامه داد: در سند تحول دولت نیز بخشی از آن به دریا اختصاص داده شده است که جامعه دریایی و بندری باید این بخش را به صورت ویژه مطالعه کنند.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی افزود: توجه دولت به استفاده از ظرفیت‌های دریایی کشور جلب شده است که باید از این فرصت ایجاد شده باید بخوبی استفاده کرد.

وی اظهار کرد: برای بنادر کشور تصمیم‌های خوبی با نگاه رشد اقتصادی مدنظر مردم گرفته شده است که در این طرح بنادر استان بوشهر مانند گناوه، دیلم، ریگ، محمدعامری و بوالخیر نیز دیده شدند.

بیگ محمدلو افزود: در این طرح‌ها شاید انتفاع اقتصادی برای دولت نداشته باشد اما برای مردم امتیازهای ویژه‌ای قائل شده است که مدیریت جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر باید این مهم را با حمایت‌‎های استاندار و پیگیری از طریق سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ویژه دنبال کند.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به کشورهای همسایه شده است که سفر رئیس جمهور به کشور قطر و همچنین سفر پیش روی وی به مقصد یکی دیگر از کشورهای همسایه نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

بیگ محمدلو عنوان کرد: یکی از موضوع‌هایی که رونق اقتصادی استان‌های ساحلی را رقم می زند توجه ویژه به کشورهای همسایه از مسیر دریا است.

وی افزود: در این راستا پس از توجه ویژه به راه‌اندازی خط مسافربری بوشهر- قطر، احیا خط مسافربری دریایی بوشهر- کویت مدنظر قرار گیرد که در این زمینه اقدام‌های ارزشمندی در سازمان بنادر صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی یادآورشد: تربیت نیروی متخصص در سازمان بنادر و توانمندی های آنان با رویکرد توجه به جوانان باید در اولویت مدیران کل باشد که در این زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت ویژه دنبال شود.

در این آئین با تجلیل از سیاوش ارجمندزاده، محمد شکیبی‌نسب به عنوان مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان بوشهر منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار