۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

برگزاری مراسم گرامیداشت روز درختکاری در مجموعه شیان كشتيراني جمهوري اسلامي ايران

مراسم گرامیداشت روز درختکاری در مجموعه خدمات رفاهی شیان گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۵

به گزارش مانا؛ به همت موسسه خدمات رفاهی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی مجموعه فرهنگی، رفاهی، ورزشی شیان، مراسم گرامیداشت روز درختکاری در این مجموعه برگزار شد.
در این مراسم، مدیران عامل شرکت‌های تابعه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در مجموعه رفاهی شیان به مناسبت گرامیداشت روز درختکاری که در سال جاری با ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار همزمان شده بود به غرس نهال پرداختند.
حجه الاسلام والمسلمین کاظمی، امام جماعت مجموعه رفاهی شیان در این مراسم طی سخنانی کوتاه ضمن تبریک سالروز ولادت فرخنده حضرت سیدالشهداء و روز پاسدار، بر اهمیت احترام به طبیعت و حفظ محیط زیست در اسلام تاکید کرده و گفت: مقام معظم رهبری همه ساله در این روز با غرس نهال، سنتی حسنه را در کشور بنیان گذارده‌اند که مصداق عمل به این حدیث امام صادق عليه السلام است که فرمودند: كشت كنيد و درخت بنشانيد؛ به خدا قسم آدميان كارى برتر و پاك تر از اين نكرده‌اند.
شایان ذکر است؛ مجموعه رفاهی شیان متعلق به گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دارای فضای سبز وسیع است که در بهترین شکل ممکن و برای استفاده خانواده بزرگ گروه کشتیرانی مورد مراقبت قرار می‌گیرد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز درختکاری در مجموعه شیان كشتيراني جمهوري اسلامي ايران

ارسال نظرات
آخرین اخبار