۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی:

صدور مجوز ترخیص کالا در دستگاه‌های اجرایی کشور به یک هفته کاهش یافت

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: زمان مورد نیاز برای صدور مجوز ترخیص کالا‌ها در دستگاه‌های اجرایی کشور به یک هفته کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۹۲۱۰۱

صدور مجوز ترخیص کالا در دستگاه‌های اجرایی کشور به یک هفته کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمدرضا یزدی که به نمایندگی معاون اول رئیس جمهور به استان بوشهر سفر کرده است در بازدید از گمرک بوشهر اظهار داشت: با وجود این که تصمیم گرفته شده است زمان صدور مجوز ترخیص کالا از سوی دستگاه‌های اجرایی به یک هفته کاشه پیدا کند؛ اما برخی دستگاه‌های اجرایی این دستور را اجرا نکرده اند که با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی گفت: مجوز‌هایی داده شده است که با حداقل اسناد کالا‌ها ترخیص شود.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه در سفر به هرمزگان و بوشهر اقدامات و مصوبات گذشته پیگیری شده است افزود: اقدامات خوبی در این شش ماه انجام شده و ترخیص ۹۰ درصد کالا‌ها در این مدت کار بسیار خوبی بوده است.

یزدی گفت: ماشین‌هایی که در گمرک بوشهر رسوب شده است متعلق به چهار سال قبل است و تلاش می‌شود در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی تکلیف این کالا‌ها تا پایان سال مشخص شود.

وی بیان کرد: من به بازرگانان نوید می‌دهم هر سه قوه مصمم هستند با هماهنگی و ارتباط دائم مشکل ماندگاری کالا‌ها را کاهش دهند و راحت‌ترین شرایط برای واردات و صادرات کالا فراهم شود.

رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین به برهم زنندگان نظم و قانون و قاچاقچیان هشدار داد که با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار