۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

تأسیسات زیربنایی و خدماتی در جزیرۀ نگین بوشهر در حال تکمیل است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه امکان پهلوگیری کشتی‌ها با تناژ بالای ۳۰ هزار تُن در جزیره نگین فراهم است افزود: اکنون عملیات تأسیسات زیربنایی و خدماتی در مجتمع بندری نگین بوشهر در حال اجرا و رو به تکمیل است.
کد خبر: ۹۲۰۱۳

تأسیسات زیربنایی و خدماتی در جزیرۀ نگین بوشهر در حال تکمیل است

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به بازدید استاندار بوشهر از طرح‌های بندری بوشهر اظهار داشت: زیرساخت‌های بندری در عرصۀ اسکله، تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا، کشتی‌های تجاری و سنتی، شناور گردشگری مورد بازدید استاندار بوشهر قرار گرفت.

وی جزیرۀ نگین را یکی از ظرفیت‌های بندری در طرح توسعه بندر بوشهر دانست و بیان کرد:  مجتمع بندری نگین بیش از ۵۰۰ هکتار مساحت دارد و تاکنون بیش از ۷۰ هکتار آن احصا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مجتمع بندری نگین را دارای پایانه واردات، صادرات و ترانزیت مواد فله مایع و بزرگترین پایانه کانتینری دانست و  بیان کرد: اکنون عملیات تاسیسات زیربنایی و خدماتی در مجتمع بندری نگین بوشهر در حال اجرا و رو به تکمیل است.

ارجمندزاده با بیان اینکه امکان پهلوگیری کشتی‌ها با تناژ بالای ۳۰ هزار تن در جزیرۀ نگین فراهم است افزود: در ۹ ماه امسال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار