۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

تسهیل و رفع موانع صادرات و واردات تجار و بازرگانان بوشهری

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از برگزاری نشست مشترک با بازرگانان و فعالین اقتصادی استان خبر داد و گفت: در راستای تسهیل و رفع موانع حوزه صادرات و واردات همکاری همه جانبه با تجار و بازرگانان صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۷۳۷

تسهیل و رفع موانع صادرات و واردات تجار و بازرگانان بوشهری

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب  اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات و چالش‌های تجار و بازرگانان در بنادر استان بوشهر، جلسه ای با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و فعالین اقتصادی استان در سالن جلسات برج بندر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مسئولان بندر شنوندۀ چالش‌ها و مشکلات تجار در زمینۀ صادرات و واردات در بنادر استان به‌ویژه بنادر بوشهر و دیر بوده و تمامی موارد اعلامی از سوی تجار در دستور کار و پیگیری قرار گرفت.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از زمان شیوع کرونا این نخستین نشست مشترک با فعالان اقتصادی بود که برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر شد  پس از این و به صورت فصلی  این نشست‌ها  برگزار شود.

شکیبی‌نسب بیان کرد : این اداره کل در راستای تسهیل و رفع موانع حوزه صادرات و واردات و همکاری همه جانبه با تجار و بازرگانان آماده هر گونه همکاری و تعامل است و در این مهم از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار