۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

تلاش برای رونق بیشتر بندر شادگان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: بندر شادگان، اهمیت بسزایی برای استان و دولت دارد و به دلیل اهمیت داشتن این بندر باید همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر پُررونق‌تر شود.
کد خبر: ۹۱۷۲۲

تلاش برای رونق بیشتر بندر شادگان

به گزارش خبرنگار مانا، رضا فتوحی در حاشیه بازدید و بررسی مشکلات بندر شادگان افزود: بندر شادگان با توجه به وجود زیرساخت‌های خوب و سرمایه گذاری‌های انجام شده ظرفیت‌های زیادی برای رونق تجاری و صادرات دارد.

وی گفت: برای رونق دادن تجارت صادرات و واردات، باید تجارت ملوانی توسعه یابد.

فتوحی تخفیف سود بازرگانی را یکی از راه‌های رونق بندر شادگان بیان کرد و افزود: تخفیف سود بازرگانی در بندر شادگان می‌تواند جذابیت این بندر را برای بازرگانان و تجار افزایش دهد.

وی از ناظر گمرکات خوزستان خواست موضوع تخصصی کردن گمرک بندر شادگان را پیگیری کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: با توجه به اینکه محیط این بندر بسیار مناسب است و جذابیت خاصی دارد می‌توان گردشگری در این بندر را فعال کرد.

فتوحی بیان کرد: مقرر شد بازرگانان و تجاری که به این بندر می‌آیند علاوه بر سفر‌هایی که در اینجا خواهند داشت، یک سفر دیگر را به عنوان امتیاز و تشویقی به آن‌ها بدهیم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

وی افزود: بندرشادگان، اهمیت بسزایی برای استان و دولت دارد و به دلیل اهمیت داشتن این بندر باید همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این حوزه فعالیت کنند تا این بندر را پر رونق‌تر از گذشته ببینیم.

فتوحی افزود: بندر و گمرک شادگان می‌تواند حداقل برای یک هزار نفر اشتغالزایی داشته باشد.

بندر شادگان در آبان ماه ۱۳۹۴ با حضور مدیرعامل وقت سازمان بنادر و دریانوردی، وزیر کشور و مسئولان ارشد استان خوزستان در خور ابوخضیر واقع در بخش جنوبی تالاب شادگان افتتاح شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار