۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
رئیس پلیس استان بوشهر:

۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از قایق‌های تندرو در ساحل عسلویه کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از قایق‌های تندرو در سواحل چریف جنگل‌های حرا در شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۴۲

۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از قایق‌های تندرو در ساحل عسلویه کشف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار حیدر سوسنی با اشاره به رصد شبانه‌روزی نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس‌های تخصصی شهرستان عسلویه با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این راستا تیمی ویژه از ماموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی، به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از بررسی‌های میدانی و اقدامات اطلاعاتی، سوداگران مرگ را که در حال تخلیه یک محموله بزرگ مواد مخدر با استفاده از قایق‌های تندرو در سواحل چریف جنگل‌های حرا شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس بدون توجه به دستور اخطار و ایست، با استفاده از قایق‌های تندرو و افزایش سرعت خود اقدام به فرار کردند.
این مقام ارشد انتظامی با تصریح اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با جستجوی دقیق در سواحل جنگل حرا ۶۰۵ کیلو‌گرم مواد مخدر تریاک را کشف کنند، تاکید کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار