۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

رژه شناور‌های دریایی در بندر هندیجان

به مناسبت هفته دفاع مقدس شناور‌های دریایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس در بندر سجافی هندیجان رژه رفتند.
کد خبر: ۹۰۹۵۹

رژه شناور‌های دریایی در بندر هندیجان

به گزارش خبرنگار مانا در این رژه دریایی، شناورهای مردمی، پایگاه بسیج دریایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور و اقتدار خود را در پهنه خلیج فارس به نمایش گذاشتند.

در این مراسم سردار امرالله نوذری فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی به پشتوانه مردم همیشه در صحنه‌، آماده دفاع تمام عیار از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس هستند.

وی حضور نیروهای بیگانه در خلیج فارس را مخل امنیت منطقه بیان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران اجازه ناامنی در خلیج فارس را تحت هیچ شرایطی نمی دهد.

فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی نقطه ثقل امنیت و ثبات در منطقه حساس خلیج فارس است گفت: کشورهای منطقه بدون حضور بیگانگان توانایی برقراری امنیت پایدار در خلیج فارس را دارند.

سردار نوذری با تجلیل از شهدای نیروی دریایی سپاه و ارتش در هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدا چراغ راه ما هستند و به تأسی از راه و رسم شهدا‌، آماده دفاع از آب‌های ایران اسلامی هستیم.

به گزار ش خبرنگار مانا‌، شناورهای شرکت کننده در این رژه بر آمادگی تمام قد در برخورد با عوامل ناامنی در خلیج فارس تاکید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار