۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

کمک ۶.۵ میلیارد ریالی بندر خرمشهر برای خرید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ۶.۵ میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش درمان بیماران کرونایی در خرمشهر پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۱

کمک ۶.۵ میلیارد ریالی بندر خرمشهر برای خرید تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار مانا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، نورالله اسعدی اظهار داشت: کادر درمان در این روز‌های طاقت‌فرسا، با خستگی شدید روحی و جسمی روبه‌رو هستند لذا لازم است همه برای کمک به کادر درمان همت کنند.

وی با اشاره به لزوم رعایت الزامات بهداشتی برای قطع زنجیرۀ انتقال ویروس کرونا بیان کرد: همۀ ما موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم و بندر خرمشهر از زمان شیوع این ویروس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های خود را دنبال کرده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به جهاد کادر درمان گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کرونا مسأله فوری و اول کشور است و همه باید برای مدیریت این ویروس منحوس از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به روند واکسیناسیون دریانوردان با بیان اینکه واکسینه کردن دریانوردان زمینه ایمن شدن فعالان عرصه دریا و دریانوردی و تسهیل فعالیت‌های اقتصادی را به دنبال دارد گفت: واکسیناسیون ۱۳۳ نفر از دریانوردان و نیرو‌های ستادی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر پس از معرفی به ستاد کرونا در حال انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار