۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

دستور‌العمل خدمات مشاوره‌ای رایگان برای جلوگیری از بحران بهداشتی در بنادر

دستورالعمل مدیریت مقابله با همه گیری کرونا و جلوگیری از بحران بهداشتی در بنادر از سوی یک مؤسسه مشاوره‌ای به منظور جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر دیروز منتشر شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۴

دستور‌العمل خدمات مشاوره‌ای رایگان برای جلوگیری از بحران بهداشتی در بنادر

به گزارش گروه بین‌الملل مانا؛ مؤسسه Fundación Valenciaport با صدور دستورالعملی استاندارد‌ها، معیارها، ابزار‌ها و روش‌های مقابله با کرونا و بیماری‌های عفونی در بنادر را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش این مؤسسه کلیۀ خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مدیران بنادر از طریق سیستم‌های آنلاین قرار داده و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهد.

یکی از مسئولان این مؤسسه در زمینه صدور دیر‌هنگام این دستورالعمل به بنادر گفت: هنوز آثار و علائم سونامی‌های بیشتری از طریق ویروس کرونا در سراسر جهان وجود دارد و هیچ کس نمی‌تواند به جرأت اعلام کند که ویروس کرونا به پایان خود رسیده است به همین جهت با یک استراتژی جدید دستورالعمل‌های لازم را تدوین کرده و به مرحله عمل  در آوردیم.

این دستورالعمل‌ها به صورت آنلاین در اختیار تمامی بنادر قرار می‌گیرد و مشاوران این مؤسسه در طول ۲۴ ساعت آماده ارائه هرگونه پاسخ و پیشنهاددر زمینۀ مهار این ویروس می‌باشند.

وی یاد‌آور شد: برنامه‌های ما به سه صورت در اختیار مدیریت بنادر قرار می‌گیرد، اول اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی و اقدامات پیشگرانه برای جلوگیری از خطرِ سرایت، دوم در صورت تشخیص مشکوک به یک مورد و یا مثبت بودن یک خدمه یا کارمند بندری اقدامات عملی این مؤسسه آغاز شده و تمامی مراحل قرنطینه و معالجه شخص مشکوک به کرونا از طریق مناطق درمانی نزدیک به بندر در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و مرحله سوم هنگامی است که وضعیت مثبت فرد بیمار کاملاً محرز شده و عملیات بستری شدن آن در نزدیکترین مراکز درمانی پیش‌بینی می‌شود.

وی آخرین مرحله را سلامت روانی و عاطفی کارگران بندری و خدمۀ کشتی‌ها اعلام کرد و گفت: تمامی مشاوران ما برای برگشت عادی افراد مبتلا به جامعۀ آمادگی کامل دارند.

وی در پایان گفت: ما به دنبال جلوگیری از بروز بحران بهداشتی به دلیل همه گیری کرونا هستیم و پس ازمدت‌ها مطالعه و بررسی تحقیقات لازم نسبت به خدمات مشاوره‌ای اقدام کردیم.

شایان ذکر است Fundación Valenciaport یک مرکز تحقیقات کاربردی، آموزشی و مطالعاتی است که خدمات خود را به بنادر و خوشه‌های لجستیکی ارائه می‌دهد ابتکار تاسیس این مرکز با بندر والنسیا اسپانیا و همکاری تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات برجسته جامعه بندری است که تا‌کنون در بیش از ۶۰ کشور جهان نمایندگی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار