۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
مهرماه؛

فاز نخست اسکله تفریحی بندرعباس افتتاح می شود

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از افتتاح فاز نخست اسکله تفریحی بندر عباس در مهرماه امسال همزمان با هفته جهانی گردشگری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۵۳

فاز نخست اسکله تفریحی بندرعباس افتتاح می شود

سهراب بناوند در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته همزمان با بزرگداشت هفته جهانی گردشگری در مهر ماه امسال، ۱۱ پروژه و زیرساخت گردشگری در استان هرمزگان به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان ادامه داد: یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری که در هفته گردشگری به بهره برداری خواهد رسید، فاز نخست اسکله تفریحی بندر عباس خواهد بود.

وی این پروژه را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه گردشگری دریایی خلیج فارس در استان هرمزگان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا و رونق این اسکله تفریحی شاهد رشد بیش از پیش صنعت گردشگری دریایی در هرمزگان و خلیج فارس باشیم.

بناوند در ادامه گفته‌های خود همچنین از افتتاح فاز دوم مجتمع گردشگری خونسرخ، دو سفره‌خانه سنتی بندرعباس و سرخون و یک اقامتگاه بومگردی در شهرستان پارسیان، همزمان با بزرگداشت هفته جهانی گردشگری خبر داد.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۱۵۲ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول در استان هرمزگان در ادامه گفته‌های خود به بهره برداری از زیرساخت‌های گردشگری استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا زیرساخت‌های گردشگری بندر چارک، خوزآذینی، دوربنی، روستای دهخدای قشم، بندرزرک و محور تیاب نیز همزمان با هفته گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: اکثر زیرساخت‌های گردشگری که قرار است به بهره برداری رسند مربوط به صنعت گردشگری ساحلی و دریایی است که امیدواریم با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد رونق بیش از پیش این صنعت در استان هرمزگان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار