۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

ممانعت از ورود گردشگران به گیلان/ جاده های دسترسی به سواحل گیلان مسدود شد

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اعمال قوانین سختگیرانه جهت جلوگیری از ورود گردشگران به استان گیلان تا پایان شهریور ماه خبر داد و گفت: با مسدود شدن جاده‌های منتهی به سواحل، امکان دسترسی بومیان ساحل نشین به سواحل نیز وجود ندارد.
کد خبر: ۹۰۷۵۰

ممانعت از ورود گردشگران به گیلان/ جاده های دسترسی به سواحل گیلان مسدود شد
سیامک حیدری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به ابلاغیه جدید وزارت کشور به تمام استانداری‌های استان‌های ساحلی کشور تا اطلاع ثانوی به دلیل شرایط قرمز شیوع کرونا در کشور و با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا، کماکان تمام تفرجگاه‌های ساحلی تعطیل خواهند بود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان از اعمال قوانین سختگیرانه جهت جلوگیری از ورود گردشگران به استان گیلان تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گفتۀ وی، به همین منظور تمام ماشین‌های ورودی به مقصد استان گیلان، قبل از وارد شدن به محدوده استان توسط نیروهای پلیس راهور و انتظامی برگشت داده می شوند.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین در این راستا تمام جاده‌های منتهی به سواحل استان گیلان مسدود شده است.

این مقام مسئول در استانداری گیلان، یادآور شد: همچنین امکان حضور بومیان ساحل نشین نیز در نوار ساحلی استان گیلان وجود ندارد.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های استان گیلان تاکید کرد: به نظر می‌رسد با اقدامات صورت گرفته، بتوانیم از گسترش بیش از پیش شیوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار