۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

ورودی‌های منتهی به مناطق گردشگری ساحلی خوزستان مسدود شد

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در خوزستان از مسدود شدن ورودی‌های منتهی به مناطق گردشگری ساحلی و دریایی خوزستان از روز دوشنبه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۳

ورودی‌های منتهی به مناطق گردشگری ساحلی خوزستان مسدود شد

ولی الله حیاتی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: ورودی‌های مناطق ساحلی و دریایی خوزستان با بلوک‌های سیمانی بسته شده و همه فعالیت‌های گردشگری دریایی در شهر‌های ساحلی خوزستان با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا تعطیل شده است.

وی گفت: هیچ یک از مسافران و گردشگران تا ۳۰ مرداد نمی‌توانند حتی از مسیر‌های فرعی وارد نوار ساحلی خوزستان شوند و در صورت مشاهده جریمه می‌شوند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در خوزستان با اشاره به ورودی‌های استان خوزستان از طرف استان بوشهر نیز بسته شده است و تنها خودرو‌های امدادی، سوخت رسان و کامیون‌های حامل مواد غذایی فاسدشدنی می‌توانند وارد خوزستان شوند.

وی از همه ساکنان شهر‌های ساحلی و فراساحلی استان خواست در ایام تعطیلات در منازل بمانند تا سلامت خود را تضمین کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز به خبرنگار مانا گفت: همه بخش‌ها و شهر‌های ساحلی خوزستان بدون استثناء در وضعیت بسیار خطرناک قرمز کرونایی قرار دارند و ظرفیت همه بیمارستان‌های شهر‌های ساحلی خوزستان تکمیل شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان با بیان اینکه موارد ابتلا به بیماری کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان همچنان روندی صعودی دارد، افزود: متاسفانه در برخی شهر‌های ساحلی خوزستان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر ۲۰ درصد است و این بسیار نگران کننده و خطرناک است.

وی گفت: تعطیلات پیش رو فرصتی است تا زنجیرۀ کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان قطع شود و این مشارکت مردم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار مانا، با وجود تشدید شیوع ویروس کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان، فعالیت بنادر به خصوص بندر امام خمینی به صورت تمام وقت، ولی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آزمایش PCR پرسنل کشتی‌ها پیش از رسیدن به لنگرگاه‌ها ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار