۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

ایجاد پروژه بزرگ گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از ایجاد یک پروژه گردشگری دریایی در زمینی ساحلی به وسعت چهار هزار و ۵۰۰ متر در بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۷

ایجاد پروژه بزرگ گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر

محمد حسین ارسطو زاده در گفتگو با خبرنگار مانا به توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی و ساحلی در نوار ساحلی خلیج فارس طی سالهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت: استان بوشهر با دارا بودن بیش از هزار کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس می‌تواند با توجه به قابلیت بالای گردشگری دریایی، نسبت به جذب گردشگر علاقمند به این موضوع اقدام کند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است تا زمینه ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه گردشگری دریایی را در این استان فراهم کنیم.

این مقام مسئول در استان بوشهر، اذعان داشت: سرمایه گذاران زیادی جهت ایجاد امکانات گردشگری دریایی به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مراجعه می کنند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از صدور موافقت اصولی برای ایجاد طرح گردشگری دریایی در ساحل بندر بوشهر خبر داد .

وی خاطرنشان ساخت: این موافقت اصولی در راستای اجرای طرح توسعه گردشگری ساحلی و دریایی در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر و با زیر بنای بیش از سه هزار متر صادر شده است.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، این پروژه با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد، که برآورد اولیه برای اجرای این طرح، اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد ریال است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، تاکید کرد: یکی از مزیت‌های توسعه زیرساخت‌های گردشگری در کنار جذب گردشگر، ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم است که با فعال شدن این مرکز گردشگری برای ۱۹ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار