۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
فرماندۀ انتظامی بندر کنگان:

۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر حمل گاز مایع در بندر کنگان کشف شد

فرماندۀ انتظامی شهرستان کنگان از کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل با توقیف یک دستگاه تانکر حمل گاز مایع در بندر کنگان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۶
۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر حمل گاز مایع در بندر کنگان کشف شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی مقابله با قاچاق سوخت و کالا را در اولویت برنامه نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: سواحل و محور‌های مواصلاتی شهرستان کنگان مورد رصد شبانه‌روزی نیروی انتظامی قرار دارد و با قاچاقچیان برخورد قاطع می‌شود.

رئیس پلیس شهرستان کنگان با اشاره به جاسازی گازوئیل در کامیون تانکری گاز مایع تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان کنگان در اجرای طرح سراسری مبارزه با سوخت قاچاق و حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی ویژه حمل گاز مایع مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این کامیون ۲۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع به صورت جاسازی در تانکر ویژه حمل گاز مایع کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی ارزش این محموله سوخت قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ۲.۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رضایی در پایان باتأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق از مأموریت‌های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریعتر از طریق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار