۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
استاندار بوشهر:

تخلیه کالا‌های لنج‌های تجاری استان بوشهر منوط به تست کرونای خدمه شناور‌ها است

استاندار بوشهر گفت: برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونای هندی، تخلیۀ محموله لنج‌های تجاری در بنادر استان بوشهر منوط به تست کرونای خدمه شناور‌ها است.
کد خبر: ۸۹۶۹۹

تخلیه کالا‌های لنج‌های تجاری استان بوشهر منوط به تست کرونای خدمه شناور‌ها است

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر، سهل‌انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی را سبب افزایش بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها دانست و اظهار داشت: با توجه به شناسایی ویروس جهش یافته دیگر کرونا تحت عنوان هندی باید تمام راهکارهای لازم برای جلوگیری و پیشگیری از ورود این ویروس به استان ارائه شود.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با تأکید بر ارتقا آمادگی نظام سلامت برای مقابله با بیماری جهش یافته کرونای هندی تصریح کرد: در کشورهای حاشیه خلیج فارس نیروهای هندی بسیاری فعالیت می‌کنند و رفت و آمد به کشور هند دارند از این نظر باید خدمه شناورهای تجاری استان بوشهر مراقبت ویژه کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ابتلا به بیماری کرونای هندی نیاز به قرنطینه کامل دارد افزود: باید تمام راهکارهای لازم در جلوگیری از انتقال این ویروس جدید کرونایی اندیشیده شود.

گراوند با استناد به نظر کارشناسان بهداشتی و درمانی، ویروس کرونای هندی را خطرناک‌تر از دیگر ویروس‌ها دانست تصریح کرد: مرز دریایی در استان بوشهر تنها راه ورود ویروس کرونا هندی است که برای جلوگیری از انتقال این ویروس، تخلیه محموله‌ لنج‌های تجاری در بنادر استان بوشهر منوط به تست کرونای خدمه شناورها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار