۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

تمام ملوانان لنج‌ها و شناور‌های ورودی به جاسک از نظر کرونا بررسی می‌شوند

تمام ملوانان لنج‌ها و شناور‌های ورودی به جاسک از نظر کرونا بررسی می‌شوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک از تشدید اقدامات پیشگیرانه با افزایش سریع موارد مثبت کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۹۸

به گزارش مانا، دکتر عبدالعظیم احمدپور کریانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک با اشاره به برگزاری جلسه مشترک شبکه بهداشت با ناحیه مقاومت بسیج جاسک با موضوع نحوه رهگیری و نظارت بیماران قرنطینه اعلام کرد: داوطلبین بسیج با همراهی کارشناسان بهداشت ، نظارت بر قرنطینه در منزل بیماران کرونا را انجام داده و به صورت مستمر این موضوع را بررسی می‌کنند.

دکتر احمدپور تصریح نمود: تیم‌های نظارتی سلامت محیط ضمن اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مشاغل 3 و 4 بازدیدهای مشترک از صنوف ، بازارها و مکان‌های پرتردد را افزایش داده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن مرکز یا اماکن برخورد و پلمب می‌گردد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاسک در ادامه افزود : تمام ملوانان لنج ها و شناورهای ورودی به جاسک از نظر کرونا ارزیابی می‌شوند و چنانچه مورد مشکوکی مشاهد شد بلافاصله قرنطینه شده تا آزمایشات بعد انجام شود.

وی تأکید کرد: برای کنترل کرونا نیاز به همکاری همه جانبه مسئولین و مردم است از شهروندان جاسکی درخواست داریم از شرکت در مراسمات و تجمعات خودداری کرده و هنگام حضور در اماکن عمومی حتماً از ماسک استفاده کنند و حداقل امکان از تردد در بیرون از منزل و مکان‌های دارای تجمع اجتناب شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار