۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

بازگشت امید به بورس

بازگشت امید به بورس
در پاتیان معاملات امروز بورس شاخص کل با ۱۰ هزار واحد رشد، مجدداً وارد فاز صعودی شد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز امروز بیش از یک درصد رشد کرد.
کد خبر: ۸۸۳۵۲

به گزارش مانا، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با رشدی 0.7 درصدی به سطح یک میلیون و 367 هزار واحدی رسید تا پس از یک روز اُفت مجددا وارد فاز صعودی شود.  این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن نیز امروز بیش از یک درصد رشد داشت. اگر چه شستا امروز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشت اما معاملات مثبت نمادهای فولاد، فملی و شپنا موجب شد تا شاخص کل سبزپوش شود. در معاملات فرابورس نیز بپاس، آریا و میدکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در جریان معاملات بورس، بیش از 15 میلیارد سهم معامله شد که ارزش این معاملات 15.5 هزار میلیارد تومان بود. ارزش معاملات فرابورس نیز بیش از 12.6 هزار میلیارد تومان بود.

در معاملات امروز بورس گروه خودرو، فراورده‌های نفتی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و معاملات مثبت گروه پالایشی نیز امروز ادامه داشت. خبرهایی در خصوص اصلاح شیوه‌نامه قیمت‌گذاری فولاد و همچنین تشکیل مجمع سهامداران حقیقی موجب شد تا کلیت بازار امروز رو بهبود باشد. همچنین در معاملات امروز صف فروش شستا نیز جمع‌آوری شد اما در نهایت این سهم نیز کار خود را با صف فروش به پایان رساند./ تجارت نیوز

ارسال نظرات
آخرین اخبار