روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

آموزش اجرای صحیح کنوانسیون کار دریایی توسط مدرسان بندر لیسبون پرتقال

در این دوره آموزشی که طی سالیان گذشته به صورت حضوری برپا بود، ۳۷ نفر از کارشناسان بندری و دریایی از بنادر جنوب و شمال کشور و ۱۳ نفر از تهران شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۸۷۷

 

آموزش اجرای صحیح کنوانسیون کار دریایی توسط مدرسان بندر لیسبون پرتقال

به گزارش مانا، نخستین بار پس از انتشار بیماری کرونا ویروس و با هدف" اجرای صحیح الزامات کنوانسیون کار دریایی" دوره آموزشی بین المللی مجازی MLC ۲۰۰۶ ، توسط آژانس ایمنی دریانوردی اروپا EMSA از طریق برنامه Skype for business برگزار می شود .

در این دوره آموزشی که مدرسانی از بندر لیسبون پرتقال به صورت آنلاین تدریس می کنند ، اجرای صحیح الزامات کنوانسیون کار دریایی MLC ۲۰۰۶ ، به مدت دو روز ، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ مهرماه جاری آموزش داده می شود . 

بر اساس این گزارش ، در این دوره آموزشی که طی سالیان گذشته به صورت حضوری برپا بود ، ۳۷ نفر از کارشناسان بندری و دریایی از بنادر جنوب و شمال کشور و ۱۳ نفر از تهران شرکت خواهند کرد .

گفتنی است که با هماهنگی اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی و اداره کل دریانوردان و سازمان های تخصصی ، حضور در این دوره آموزشی بین المللی ، هیچ گونه هزینه ای برای شرکت کنندگان در پی نخواهد داشت و سرفصل های این دوره برای اجرای بهتر کنوانسیون MLC بسیار کاربردی خواهد بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار