۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

کرونا نتوانست فعالیت بندر آنتورب را متوقف کند

بندر آنتورب از زمان بروز کووید ۱۹ تا کنون علی‌رغم تمامی مسائل و مشکلات با بکارگیری آخرین شیوه‌های تجهیزاتی صد درصد عملیاتی باقی مانده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۵
کرونا نتوانست فعالیت بندر آنتورب را متوقف کند
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "تاکس فورکس" از مسئولان این بندر با اشاره به اینکه بندر آنتورب در دوران موج اول و دوم کرونا صد درصد عملیاتی باقی مانده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت یاد‌آور شد: این بندر بخشی از زیر‌ساخت‌های اساسی بلژیک را تشکیل می‌دهد و نقش مهمی در تأمین کالا‌های اساسی بلژیک و اروپا دارد.

وی گفت: تمام مشکلات ناشی از ویروس کرونا اواخر ماه ژوئیه به پایان رسید و در حال حاضر نظارت بر اوضاع با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

به گفته وی این کار به لطف تلاش و تعهد روزانه تمام مسئولان و کلیۀ کارکنان این بندر صورت گرفته است، زیرا  در هر بخش کارگروه خاصی به منظور حفظ بنادر این کشور پیش‌بینی شده و حفظ منافع کشور برای همه آن‌ها اولویت مشترک است.

خوشبختانه تأثیر بحران کرونا بر زنجیره‌های تولید و لجستیکی محدود بود و کاهش تقاضا‌ی کمتری در این دوران در این بندر مشاهده می‌شود و در یک کلام آسیب‌های اقتصادی به بندر بسیار محدود بود به گونه‌ای که عملیات بندری از نیمه اول سال ۲۰۲۰ در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ فقط ۴.۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر کلیۀ عملیات بندری در جریان است و علی‌رغم تأثیر کرونا بر تمامی بنادر جهان منتظر بهبود و رونق اقتصادی در اروپا هستیم تا فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار