۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

تولید روزانه ۴۰ هزار لیتر ضدعفونی کننده در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند گفت: به منظور مبارزه با شیوع ویروس مرگبار کرونا، روزانه ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، شوینده و الکل در منطقه آزاد اروند تولید و به بازار خصوصاً مراکز درمانی و بیمارستانی عرضه می‌شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۰۰

تولید روزانه ۴۰ هزار لیتر ضدعفونی کننده در منطقه آزاد اروند

اسماعیل زمانی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: از این میزان ۱۵‌هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی کننده و ۲۵ هزار لیتر الکل است و روند تولید و توزیع تا پایان شیوع ویروس کرونا  ادامه خواهد داشت.

وی افزود: منطقه آزاد اروند محصولات ضدعفونی و الکل مورد نیاز مراکز درمانی، بیمارستانی، داروخانه‌ها و اداره‌ها را تأمین کرده است و علاوه بر تأمین نیاز شهرهای بندری آبادان و خرمشهر بخشی را به دیگر نقاط استان و کشور ارسال می‌‌کند.

زمانی ادامه داد: روزانه شش هزار عدد ماسک قابل شستشو در واحدهای صنعتی، تولید و برای مصرف در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه از مشارکت منطقه آزاد اروند در عملیات منظم ضدعفونی و گندزدایی معابرعمومی، مساجد و بنادر شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و افزود: در همین راستا منطقه آزاد خدمات ویژه‌ای در اختیار مراکز درمانی و افراد مبتلا به کرونا در منطقه قرار داده است.

زمانی با اشاره به اینکه منطقه آزاد اروند تا ریشه کنی ویروس کرونا در کنار دستگاه‌های خدمات رسان و درمانی خواهد بود از عموم مردم شهرهای آبادان‌، خرمشهر و شادگان خواست ترددهای غیرضروری را کاهش دهند تا امکان شیوع بیماری کرونا کاهش یابد.

در همین حال شهرهای آبادان و خرمشهر همچنان جزء مناطق قرمز از نظر شیوع بیماری کرونا قرار دارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار