۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
فردا برگزار می شود:

همایش معرفی جاذبه های توریسم دریایی هرمزگان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از همایش معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی این استان از فردا به مدت پنج روز با حضور اینفلوئنسر‌های فضای مجازی، بلاگرها، تورگردانان و راهنمایان گردشگری سراسر کشور در هتل هرمز بندر‌عباس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۴۹۰
همایش معرفی جاذبه های توریسم دریایی هرمزگان
 
رضا برومند در گفتگو با خبرنگار مانا با تأکید بر اینکه استان هرمزگان به عنوان پایتخت گردشگری دریایی کشور مطرح شده است، اظهار داشت: در راستای معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی استان هرمزگان و جلب گردشگران بیشتر به استان در ایام نوروز ۹۹، همایش معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از فردا آغاز خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در ادامه خاطرنشان ساخت: این همایش به مدت پنج  روز با حضور اینفلوئنسر‌های(بازاریابی تأثیرگذار) فضای مجازی، بلاگرها، تورگردانان و راهنمایان گردشگری سراسر کشور در هتل هرمز بندر‌عباس برگزار می‌شود.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، همایش معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی هرمزگان با عنوان " هرمزگان را دوباره باید دید" برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: طی این همایش، مدعوین فضای مجازی که همۀ آن‌ها دارای پربازدیدترین شبکه‌های اجتماعی در زمینه گردشگری هستند و نیز دفاتر خدمات مسافرتی مشهور کشور از جاذبه‌های توریسم دریایی استان بازدید خواهند کرد.

برومند در ادامه تأکید کرد: همچنین حضور تورگردانان کشور به استان هرمزگان باعث می‌شود تا با تعامل آژانس‌های مسافرتی افراد نسبت به انجام برنامه ریزی‌ها جهت برگزاری تور‌های گردشگری به استان هرمزگان اقدام کنند.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در این مدت برنامه بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزایر قشم، لارک و هرمز انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، همچنین از انجام برنامه‌ریزی‌ها جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری سواحل مکران در شرق استان و بندر سیریک نیز خبر داد.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی جاذبه‌های دریایی شرق استان در ادامه بیان داشت: همچنین بازدید و اقامت در بزرگترین هتل کَپَری کشور ساخته شده با استفاده از سازه‌های طبیعی در بندر سیریک برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

برومند در ادامه گفته‌های خود اذعان داشت: همچنین بازدید از تالاب خورآذینی واقع در شهرستان بندر سیریک از دیگر برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره میراث فرهنگی استان در راستای معرفی جاذبه‌های توریسم دریایی استان هرمزگان است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، یادآور شد: همچنین هماهنگی‌های لازم جهت بازدید از بندر خمیر و تالاب بین المللی خورخوران واقع در این شهرستان ساحلی نیز طی همایش مذکور انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در استان هرمزگان، خاطرنشان ساخت: همچنین یک روز از این همایش به برگزاری تور بندرعباس گردی اختصاص خواهد یافت.

وی اظهار امیدواری کرد: در آیندۀ نزدیک شاهد نتایج مثبت برگزاری این همایش در افزایش چند برابری ورود گردشگران به استان هرمزگان جهت بازدید و لذت از جاذبه‌های توریسم دریایی این استان باشیم.

برومند با اشاره به اینکه نوروز ۹۸ شاهد ورود دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر گردشگر به استان هرمزگان بودیم، بیان داشت: این میزان ورود گردشکر در مقایسه با نوروز سال ماقبل آن با رشد ۲۸ درصدی روبه رو بود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم میزان ورود گردشگران به هرمزگان طی ایام نوروز با افزایش حداقل ۲۵ درصدی به بیش از سه میلیون نفر برسد. 

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، بر اساس چشم‌انداز تعیین شده در پایان برنامه ششم توسعه، سالانه شاهد ورود بیش از ۱۰ میلیون نفر گردشگر به استان خواهیم بود که امیدواریم این امر محقق شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار