روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

برگزاری نشست‌های مشترک علمی بین دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره

مدیر کل بندرودریانوردی خرمشهر از برگزاری جلسات علمی و پژوهشی بین دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره عراق با بندر خرمشهر خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۵۴۴۸
برگزاری نشست‌های مشترک علمی بین دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره
به گزارش خبرنگار مانا، نورالله اسعدی در نشست با مسئولان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: اروندرود و کارون دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دریایی هستند و برگزاری جلسات  مشترک با دانشگاه‌های علوم و فنون دریایی خرمشهر و بصره عراق می‌تواند گامی مؤثر در بهبود فرآیند‌ها و تبدیل بندر خرمشهر به یکی از کانون‌های گردشگری دریایی شود.

وی هدف از برگزاری این نشست را بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بین بندر خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در راستای  توسعه امور پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه‌های حمل و نقل دریایی و بندری عنوان کرد.

مدیرکل بندرو دریانوردی خرمشهر در خصوص اهمیت آموزش مهارت‌های دریایی تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت و توان دانشگاه علوم و فنون دریایی و اضافه شدن رشته ناوبری به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه می‌توان تعاملات علمی و پژوهشی بین بندرخرمشهر و این دانشگاه را گسترش داد.

وی درادامه گفت: از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست می‌توان به پروژه‌های مطالعاتی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بررسی چالش‌ها و جلسات کارشناسی، بررسی رزومه‌های تحصیلات تکمیلی  و جذب سرمایه گذار اشاره کرد.

قراراست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در ترم آینده تحصیلی، دانشجوی خارجی بپذیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار