۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸

ارائه خدمات متمرکز بانک ملت به مناطق آزاد کشور

ارائه خدمات متمرکز بانک ملت به مناطق آزاد کشور
مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: حضور بانک‌ها در مناطق آزاد یکی از اساسی‌ترین نیاز توسعه این مناطق است و همکاری جدی با بانک ملت که از موفق‌ترین بانک‌های کشور محسوب می‌شود موجب تقویت سیستم بانکداری در مناطق می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۳۶
به گزارش مانا مرتضی بانک در مراسم امضاء تفاهم نامه میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک ملت افزود: امیدواریم در چارجوب این تفاهم نامه همکاری‌های گسترده تری نسبت به گذشته داشته باشیم و با توجه به شرایط کشور از ظرفیت‌های یکدیگر برای تکمیل فعالیت‌ها و پیشبرد برنامه‌ها استفاده کنیم.
دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانک ملت را از جمله بانک‌های فعال کشور دانست و گفت: بانک ملت در دوره‌های سخت اقتصادی کشور توانست، فعالیت‌های مهمی انجام دهد، تخصص، توانمندی در حوزه IT و سلامتی بانک در سیستم ارز و منابع پیش بینی شده این بانک می‌توانند کمک موثری در حوزه فعالیت‌های بانکی در مناطق آزاد کشور باشد.
مرتضی بانک افزود: چارچوب بانک ملت، چارچوب خوبی است. عمده فعالیتی که این بانک به بخش‌های مختلف ارائه می‌دهد به صورت متمرکز با هدف و با توجه به نیاز‌های مناطق این سرویس‌ها و خدمات به مناطق آزاد ارائه می‌شود.
وی عمده این تفاهم نامه را برپایه همکاری خواند و گفت: مناطق آزاد مقدمات، بسترمناسب، درخواست‌ها و اطلاعات لازم را فراهم می‌کند و بانک نیز با توجه به حسن نیتی که دارند شرایط بانکداری و مالی لازم را برای تسهیل حوزه‌های تولید، صادرات و گردشگری که از مهمترین موضوعات در مناطق آزاد کشور فراهم می‌کنند.
 مراسم امضاء تفاهم نامه میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و بانک ملت با حضور «مرتضی بانک» مشاور رئیس جمهور و «محمد بیگدلی» مدیرعامل بانک برگزار شد.
 این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل و مراودات بانکی و ارائه خدمات ویژه بانکی به دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به امضا رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار