۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

دریانوردان بخوانند/جزئیات راه اندازی سامانه صدور اسناد دریانوردی

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۲۹
به گزارش مانا، اسماعیل مکی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این سامانه به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به دریانوردان راه اندازی شده و با آغاز به کار آن بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.
وی بیان کرد: حذف رفت وآمد‌های غیرضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت‌های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات موردنیاز از جمله مزایای راه اندازی این سامانه است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دریانوردان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره‌مند شوند.
وی اظهار کرد: ازاین پس، دریانوردان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون‌ها و صدور اسناد دریانوردی شامل ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه‌ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام کرده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار