۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

رشد جابه جایی بنادر چین در سه ماه سوم سال 2017

بنادر کشتیرانی کاسکوی چین شاهد رشد 16.6 درصدی حجم جابه جایی کانتینری در سه ماه سوم سال جاری میلادی بودند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۰۱۶
رشد جابه جایی بنادر چین در سه ماه سوم سال 2017
به گزارش گروه بین الملل مانا جابه جایی کانتینری بنادر کشتیرانی کاسکوی چین در سه ماه سوم سال جاری میلادی با رسیدن به 23 میلیون و 100 هزار TEU نسبت به 19 میلیون و 810 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، روند افزایشی 16.6 درصدی را به نمایش گذاشت.
این گزارش ادامه داد: از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، حجم کل جابه جایی بنادر کاسکوی چین با رسیدن به 64 میلیون و 890 هزار TEU نسبت به 57 میلیون و 170 هزار TEU مدت مشابه سال گذشته، رشد 13.5 درصدی را نشان داد.
لازم به ذکر است: بهترین عملکرد در بنادر برون مرزی گروه بنادر کشتیرانی کاسکو استمرار دارد، به طوری که نه تنها سهم این بنادر در کل جابه جایی از 16.5 درصد به 20.3 درصد افزایش یافته است، بلکه با جابه جایی چهار میلیون و 690 هزار TEU در سه ماه سوم سال جاری میلادی و رشد 43.5 درصدی، بیشترین افزایش حجم جابه جایی را در مدت زمان ذکر شده نیز تجربه کرده است.
افزون بر این، عملکرد خوب در بنادر اصلی Pearl Delta نیز دیده شد، جایی که حدود یک سوم از کل حجم جابه جایی را به خود اختصاص داد و با جابه جایی هفت میلیون و 480 هزار TEU، رشد 15.2 درصدی را به همراه داشت.
این گزارش در پایان نوشت: بنادر کشتیرانی کاسکو رشد مذکور را مرتبط به بهبود تجارت بین المللی به دنبال فعالیت ائتلاف اقیانوسیه و هم چنین مدیریت مشترک ترمینال های کاسکو- HIT و ترمینال های کانتینری آسیا می دانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار