۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

توقیف 720کیلوگرم تریاک در سواحل ماهشهر

ماموران دریابانی ماهشهر یک محموله 720کیلوگرمی تریاک را در سواحل ماهشهر کشف و ضبط کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۶۳۰۲
توقیف 720کیلوگرم تریاک در سواحل ماهشهر
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر پس از یک رشته عملیات دقیق اطلاعاتی، موفق شدند این محموله مواد مخدر را قبل از تخلیه و انتقال به نقاط کشور کشف کنند.
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور درادامه گفت: در این ارتباط چند متهم به قاچاق مواد مخدردستگیر و تحویل مقامات قضایی استان خوزستان شدند.
وی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر از طریق دریا تلاش داشتند از منطقه ساحلی ماهشهر، محموله تریاک را به داخل توزیع کنند افزود: با هوشیاری ماموران دریابانی این کاروان مواد مخدر متلاشی شد.
فرمانده مرزبانی و دریابانی تصریح کرد: در سال جاری این نخستین بار است که قاچاقچیان مواد مخدر از طریق دریا تلاش داشتند، محموله بزرگ تریاک را به داخل کشور انتقال دهند ولی در این هدف ناکام ماندند.
سردارنظرپور با اشاره به اینکه قاچاقچیان قادر نخواهند بود از طریق دریا به هدف نامشروع خود برسند، اظهار داشت: با آمادگی کامل ماموران دریابانی در سراسر نوار ساحلی خوزستان و آبهای شمال غرب خلیج فارس، هرگونه تلاش قاچاقچیان با هوشیاری ماموران دریابانی ناکام خواهند شد.
وی از هوشیاری و تلاش ماموران دریابانی در کشف و انهدام باند توزیع مواد مخدر در سواحل ماهشهر تقدیر کرد.
چندی پیش یکی از فرماندهان انتظامی خوزستان از تلاش سوداگران مرگ برای قاچاق مواد مخدر به داخل کشور از طریق دریا خبر داده بود.
استان خوزستان 500کیلومتر ساحل دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار