روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

مهلت سه هفته ای نصب پرچم‌ سلامت در شناگاه‌های مازندران

رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هنوز پرچم‌های سلامت در برخی از شناگاه‌های مازندران نصب نشده است که باید هر چه سریع‌تر نسبت به نصب این پرچم‌ها اقدام شود.
نویسنده: محسن عباسی
کد خبر: ۷۵۰۸۷
مهلت سه هفته ای نصب پرچم‌ سلامت در شناگاه‌های مازندران

مریم السادات موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار مانا، اظهار کرد: در زمینه بحث نصب پرچم‌های سلامت در شناگاه‌های مازندران حدود سه هفته به مدیران طرح‌ها فرصت داده شد که نسبت به نصب پرچم‌ها در شناگاه‌ها اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه هنوز پرچم‌های سلامت در برخی از شناگاه‌های مازندران نصب نشده است، اضافه کرد: پرچم زرد نشان دهنده نقاط بحرانی است که هر چه سریع‌تر باید به نسبت به نصب این پرچم‌ها اقدام شود.
رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: در این زمینه با شهرستان‌ها مکاتبه کردیم که نسبت به بازدید از شناگاه‌ها اقدام کنند و در صورت نبود پرچم‌ها اخطار قانونی دهند و در صورت عدم توجه به اخطار مراتب از سوی دادستانی قابل پیگیری خواهد بود.
موسوی تصریح کرد: اگر پرچم سلامت در شناگاهی نصب نشده مردم می‌توانند به سایت محیط زیست مراجعه کنند چرا که اسامی شناگاه‌های آلوده در سایت قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه متولی آلودگی دریا سازمان حفاظت محیط زیست است و در این زمینه تلاش‌های لازم صورت گرفته است، اضافه کرد: این مهم به مردم اطلاع‌رسانی شده تا مردم با آگاهی نسبت به شنا اقدام کنند.
رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در پایان گفت: مردم در زمینه انتخاب شناگاه‌ها دقت داشته باشند؛ چرا که وجود آلودگی میکروبی در شناگاه‌ها عوارض خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: شناگاه مازندران
ارسال نظرات
آخرین اخبار